6 Mayıs 2007 Pazar

Ahmet Cakar'dan yine inciler - 06052007

Bu sefer malzeme az:)

A - Bu faulü görmek için hakem olmaya gerek yok, öyle stadta falan olmaya da gerek yok. Oradaki otelin roofunda kahveni yudumlarken de, bu faulü rahatlıkla görebilirisin.

E - İleri dakikalarda bir surprizimiz olacak.
A – Doğum günü pastası mı yaptırdınız bana?
E – Niye doğumgününüz mü?
A – Yoooo....

A - Bir şey söyliyim mi? Bana kızma ama, sen futbolun f’sinden anlamıyorsun. İstersen küfür et bana.
K - Yok hayır, küfür etmek benim kitabımda yok. Senin gözlerin bozulmuş!
A – Sen futbolu bilmiyorsun!
K – Kralını bilirim
K – Gel bak gel öğretiyim o zaman...
....
A - Faul mü diyosun sen?
K - Evet
A - Ersin sen ne dersin?
E - Yok canım ne faulü
A - Gürcan?
G - Yok faul.
A - Kameraman arkadaşim sen?
A - (Öbür kameramana) sen?
A - (Öbür kameramana) sen?
A - Eh altıya bir kardeşim, bunların hepsi mi yanlış biliyor?

(1997 yılında kendi yönettiği maçın hakemini analiz ediyor)
A - Dur sıkıntı var, benimle ilgili ciddi sıkıntı var. Böyle hakemlik olmaz. Pozisyona 40 m'den fazla uzaktyım. Şu anda fark daha da büyüyor.... Böyle hakemlik olmaz.

Bu arada Kazım Kanat'ın tek hayalinin heykeltraş olmak olduğunu öğrenmiş olduk...

2 yorum:

cbc dedi ki...

benden de o zaman bir iki eklenti, aynı programdan:
yine kendi yönettiği 1997 yılındaki maçla ilgili olarak:
- bendeki sıkıntı gittikçe artıyor, adama kırmızıyı gösteriyorum bi de "hadi yüyü ordan!" der gibi elle yallah diyorum! olmaz! böyle hakemlik olmaz! oyuncuyu tahrik ediyorum!! yakışmamış!!

cbc dedi ki...

ayrıca;
g.b: hakemin ikinci gösterdiği kırmızı kartta soru işareti var.
a.ç: beyler esas soru işareti sizlerde var!!