1 Mayıs 2007 Salı

Ahmet Cakar'dan yine inciler - 01052007


tuncay'la kezman'in tartismasi uzerine:
ac - fenerbahcenin bu duruma dusmesinin en onemli nedenidir bu, kitabidir bu! dostoyevski kitabi gibidir bu!
...
hocam ne var, macta olur bazen bole seyler, sen cok buyutuyosun, arada kufurlesir futbolcu dedigin gibi ifadeler kullanan gurcan bilgice:
ac - o zaman soyle yapalim, burda tartisalim, sonra reklam arasinda "allah belani versin gurcan" diyim ben sana...

bu gece kazim'la gurcan'in ikisiyle de sikintili ahmet hoca:
ac - bu aksam agzinizla kalbiniz, beyninizle dudaklariniz farkli calisiyor!!!
ac - bu aksam ikiniz de eyyam semalarinda dolasiyorsunuz...

fenerbahce - digiturk gerginligi uzerine:
ac - bir adami yok edemeyeceksen, hic bulasma! ya yoket, ya da yarali birakma, cunku yarali adam seni yer.

kk - ben sansala tek laf soyletmem
ac - ben de ermana soyletmem!

defalarca soyledigi halde, kazim kanat getirdigi celik tel kesme aletini (digiturk kablolarinin ancak bununla kesilecegini anlatmak icin) masadan kaldirmamakta israr ettigi gibi, arada sirada eline alip sallayinca hoca sinirlendi:
ac - sen beni kesmek mi istiyorsun, sen benim saclarimi kesme, ben sana baska bir yerimi veriyim, orayi kes!!!

kk - ....o oyle olmus.... bu boyle olmus.... boyle diyorlar, sen ne diyorsun hocam buna, boyle komplo teorileri yaziliyor?
ac - Ben komplo teorisi yazmam, ben olacak olanlari onceden yazarim!!!

ersin - hocam tartismali pozisyonlar var, onlara gecicez
ac - bana gore tartismali pozisyon kazim kanat!

ac - beyler siz ucunuz de bu aksam beni cok sasirttiniz, aslinda uzdunuz de. Beyler siiiiiz, (birkac saniye sustuktan sonra) bi laf soylicem simdi agir kacicak, o lafi geri aliyorum.

ac - su makas var ya, senin gozlerine baktigimda, sirtimda boyle anakondayla goz goze kaldigim ani hatirliyorum. Anakonda boyle, yagli, kalin, bacak gibi, boyle.....
kaldir sunu yaaaa, hakkaten sinirlerim kalkiyor yaaa....
kk - yook kaldirmayacagim, cunku ben para verdim. (para verip digiturk almasini kastediyor)

kk - biz neti eleştiriyorduk, hakan, gel kurtlara madara olma, bu kadar oynadın, artık bu yaştan sonra, bak yoruluyorsun...
ac - peki hakan da sana dese ki, kazım abi artık yaşlandın, bak hastılıklarla ameliyatlarla falan uğraşıyorsun, gel kurtlara madara olma??

kk - sen o düdükle geldin bu noktaya, düüt düüt düüt öttüre öttüre....

gb - hocam şöyle bir şey var mıydı? ben yanlış mı hatırlıyorum, yanlış hatırlıyorsam düzelt,
ac - o zaman güzel anlat
kk - dedi, ben hakem eleştirmenliği yapmam bırakınca dedi
ac - öyle demedim ama ona benzer bir şey söyledim, ben yalan söyleyemem, söylersem de zaten burun kıllarım başlar oynamaya, oradan anlarsınız. Yapmam, yaparsam da çok kibar yaparım dedim. Şimdi ona 30 milyar, ona 10 milyar, öbürkülere 6şar milyar tazminat ödedik. Demek ki kibar yapmamışız, sert yapmışız, çocukların kalbini kırmışız. Hepsine söylüyorum, onlar yüzünden kırdım, bugün olsa yine kırarım! Türk hakemliği yerlerde sürünüyor. Ben serdara söyledim, o akşam serdarın hakemlik hayatı bitti. Serdar, hoşgeldin aramıza:)

ac - kimin düşeceğini bilmiyorum, ama kimin düşmeyeceğini biliyorum.
ersin - kim hocam?
ac - söylemem
ersin - niye hocam?
ac - hukuk çıkıyor karşıma. her gün savcılığa gidiyorum, orada bir bay var, bir bayan var, onlara ifademi veriyorum, sıkıldım artık ersin. Ama kimin düşmeyeceğini biliyorum.
ersin - Hocam kim şampiyon olacak peki?
ac - onu hiç bilmiyorum işte. Ama kimin şampiyon olmayacağını biliyorum....
(Bence düşmeyecek olarak Kayseriyi kastediyor)

Hiç yorum yok: