6 Nisan 2009 Pazartesi

Yemeksepeti NYPD siparişi

Burayı tüketici köşesinde dönüştürmek gibi bir niyetim yok ama bundan sonra, çok sık yaşadığımı tükerici sorunlarımı insanlara duyurmak için bu mecrayı da kullanmaya karar verdim. Gökçe'nin koçtaş hikayesinin aldığı müthiş rating de gaz verdi tabii..

Artik ulkemizde benzer bir sacmalik yasamadan gecen 1 hafta olmadigindan, bilincli vatandas olmaya calisanlarin enerjileri sürekli tukendiginden, ve de sipariş verdiğim anda cok ac oldugumdan, bu geceki saçmaliği uzatmadim ve belki sonrasinda size yazarsam daha akillica hareket etmis olurum diye dusundum. Nitekim siparisi sitenizden verdigim icin, restaturant kadar sizin de sorumlulugunuz oldugunu, hatta benim muhatabimin siz oldugunuzu dusunuyorum.

Dun gece, canim herhangi bir seyi cok cekmedigi icin, sansi yemeksepeti notlarina vermeye karar verdim. Acik restaturantlar icinde NYPD, Yildiz, yanindaki indirim ve promosyon ikonlariyla kendini gosteriyor, 9-9-10 olan notlariyla dikkat cekiyordu. Fazla uzatmiyim dedim, girdim. Tek kisilik kucuk menuyu sectim, kucuk pizza, salata ve icecek 12,75 TL. Hatta kucuk hesaplara girip, icecek istemedigimden, salata ve pizzayi ayri ayri alsam diye baktim; basit bir akdeniz salatayla zaten fiyat 14 TL oluyordu. Bir de uzerine yemeksepeti uyelerine %10 indirim ikonu oldugunu hatirladim, fiyat 11,48 TL oldu. Sitenizin gonderdigi sonr raporda da boyle yaziyordu.

Siparisi verdim beklemeye basladim. Ac oldugum icin net olarak farkindayim, 35 dak. sonra geldi. Bir yandan ‘ne gerek var’ diye icimden gecirmeme ragmen, kredi kartini uzatirken ‘ne kadar?’ diye sordum. ‘12,75’ dedi, hemen arkasindan da ekledi, “yemeksepeti oldugu icin kampanya yapamiyoruz!”. Uzama ihtimaliyle aramizda baslayan diyalog soyle gelisti:

B – O ne demek zaten yemek sepetinde gordugum fiyat 11,48’di??

O – (Kendinden emin, hatta bu işlerin böyle olduğunu bana öğreten bir yuz ifadesiyle) ama menu olduğu icin yapamiyoruz...

B – Olur mu canim, ne alakasi var? ben siparisi yemek sepetinden verdim, orada ne görüyorsam fiyat odur.

O – (Bu arada kendisine uzattigim kredi kartindan parayi cekiyor ve de sesini cikarmiyor)

 

Kara ani gelmisti; 1 TL icin kriz mi yaraticam, yoksa paşa pasa paracıklari odeyip, yemeği mi yiyecegim? 1 TL’sine bakmam normalde ama,

 

B – Çok aç olmasam geri yollardım.

O – Menü olduğu için..

Hala bana menü diyor... Çok isterdim geri yollamayı ve şöyle bir nutuk çekmeyi...

-          Bak kardeşim, ne alaksı olduğu anlaşılmayan gerekçeler sıralama bana. Salak gibi mi görünüyorum? Ben bunu yemeksepetinden sipariş ettim, orada ne yazıyor, bak ekrana ne yazıyor? 11,48 TL di mi? Sipraiş aynı, menü aynı, daha sen bana ne anlatıyorsun? Git bunu geri götür, müdürün yesin. Sonra da yemeksepeti’ne telefon, biz sizin sitenizde yazanlardan farklı fiyatlar talep ediyoruz müşterilerimizden haberiniz olsun de!

Yollamadım, nutuğu da çekmedim. Yemeğimi yedim ama sinirle yükselen adrenalin açlığımı bastırdı, keyfim kaçtı.. Nooldu? Güzel medenice bir internet siparişi verelim dedim, işte böyle oldu.  Notlarda da yönlendirme mi var şüphesini duymaya başladım. Salatada hiçbir numara yoktu. Pizza fena değildi açıkçası, hani 10 üzerinden 8.5 diyelim. Servis, zaman ve servis elemanı açısından 6, hadi bilemedin 7, ama tüm bunları bastıran ‘pişkinlik’ notu 1. Bu notları da oraya aktarırsanız sevinirim. 

1 yorum:

Adsız dedi ki...

önçelikle sizden özür dilemek isterim NYPD calışanı olarak...yaptığınız eleştiri ve şikayet içinde ayrıca teşekür ederim.fakat yemek sepetindeki menülerin alt kısmında (menülerde indirim yoktur) ibaresi yer almakta.ayrıca bizim yemek sepetine uyarı vermemize ramen programlarının buna musait olmadığını dile getirdiler.buna istina den NYPD olarak eko menüleri kaldırdık.sipariş süresine gelince (servis süresi 45 dakika dır)sebebi de aracı kurum dur siparişin bize ulaşması bazen 10 15 dakika alabiliyor bu sebepten doğacak sorunları çözebilmek için GSM hattını iptal edip yemek sepetiyle online bağlantı kuruyoruz artı.servis personelinin Kazmalığına gelince onuda bizzat şikayet etseniz daha iyi olurdu nedeni de servis elemenlarının yanına kayıt cihazı veremeyiz dogal olarak müşterinin şikayeti üzerine bunları düzelte biliriz bize göre personelin tamamı güler yüzlü ve sevecen insenlar yada bize öyle görünüyor...herhangi bir isteginiz olursa yada şikayetiniz telefon ile bizzat bildire bilirseniz daha hızlı ve daha iyi çözüm bulabiliriz tekrar teşekür eder ve saygılarımı sunarım...