2 Şubat 2009 Pazartesi

Nihat'ın Çeklere Attığı 3. Gol

Türkiye - Çek Cumhuriyeti maçı öncesi yaklaşık 1 aydır milli takımı takip ediyordum. Bütün planlarımızı itiraf ediyorumki herkes gibi bizim ekip de milli takımın gruptan çıkma ihtimalinin düşük olduğunu varsayarak yapmıştık. Otel, kiralık araba rezervasyonlarımız o akşam doluyordu, ertesi gün de dönüş uçak biletimiz cebimizdeydi. Hatta benim 1 ay sonra düğünüm var, biran evvel dönüp hazırlıklara başlamam gerekiyordu. İstanbul'da müstakbel eşim beni bekliyor, ben de İsviçre'de her geçen gün stresle doluyordum. Ve Nihat'ın son dakikalardaki golleri geldi. İşte 3. golün benim kameramdan videosu aşağıda. Bu gol bize Viyana'da otel rezervasyonu yapmakla uğraşma, yeni bir araba kiralama ve bana artı bir stres olarak geri dönse de ne kadar mutlu olduğum heralde yüzümden okunuyordur. Hepsine değerdi. Teşekkürler Nihat, teşekkürler milli takım birkez daha bize yaşattığınız mutluluk için.

http://www.pennearabiata.blogspot.com/ 

Hiç yorum yok: